Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg.

Av Gabriell - 10 juli 2012 22:02

Just nu är det alldeles för lite struktur och ordning i mitt liv. För många saker är påbörjade utan att blivit avslutade eller utvecklade.Jag har lite svårt med det, ett tag funkar men vips så är det precis som alla dom där sakerna bara uppenbarar sig på en och samma gång.
Rutiner är ett exempel på saker som liksom bara dött av och det gör mig en hel del stressad. Jag måste börja sätta upp lite mål och planer för hur hösten ska se ut, jag kan inte bara vänta och se för då kommer jag bli galen då den väl är här. Skola och jobb tar en hel del energi och jag måste hitta nån form av struktur för att det ska gå ihop utan att jag är som en stressad duracell kanin. Träning tex var nåt jag kommit igång med och det gjorde att jag mådde hur bra som helst. Det har tyvär gått över då jag lagt min lediga tid på en massa onödiga saker istället. Det är lättare att lägga sig i soffan då man är trött istället för att träna vilket får motsatt effekt på mig.
Jag har så många planer och drömmar för min framtid och det är dags att jag börjar få lite ordning i kaoset så jag kan förverkliga allt jag vill!

Bortsett från detta så är det ett pass kvar på jobbet och sen har jag 5 veckors efterlängtad semester ! Den kommer inledas med att jag äntligen får min julklapp, en helg i Göteborg med Janne som inkluderar en winnerbäck konsert på fredagen. Jag tänker skrika mig hes och vara Lasse hög i minst en månad   



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 29 december 2014 10:18

2014, året som utan överdrift varit bland det värsta jag upplevt i mitt liv. Det finns ingen hejd på hur mycket skit som regnat ner över mig. Hur mycket energi som gått åt, hur mycket känslor som slösats på personer och situationer som inte var vär...

Av Gabriell - 8 april 2014 23:04


Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om besvikelser,trötthet och lågvattenmärken men jag orkar inte ödsla mer av min energi på sånt idag så jag låter helt enkelt bli det. Att skriva av sig är bra men ibland så är det bättre att bara vara tyst....

Av Gabriell - 6 april 2014 13:55

Och nu blir det reklamfilm! Eller njae,lite kakreklam bara. Är sen några år en buzzador eftersom jag gillar att testa nya saker. Ett rätt trevligt koncept faktiskt. Denna gånga ska jag testa och buzza en ny sorts kakor som ska lanseras i Sverige....

Av Gabriell - 5 april 2014 17:43

Fortsättning på mitt köksprojekt. Jag var som sagt rätt less på min oljade ekskiva som inte längre var oljad utan bara sliten och grå vilket resulterade i att den blev fulare och fulare ju mer vatten som kom på den. Inte så vacker som ni ser nedan....

Av Gabriell - 26 mars 2014 17:14

Då börjar vi om igen då och ser om inspiration, tid och lust finns till att hålla igång bloggandet denna vända! Mycket har hänt och tiden är som alltid i mitt liv en bristvara. Järnen i elden är många, drömmarna är många, planerna är många, tankarn...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Ovido - Quiz & Flashcards