Alla inlägg under februari 2012

Av Gabriell - 16 februari 2012 23:43

Nej, nu är det alldeles för många lösa trådar i mitt nystan för att jag ska kunna vara lugn och tillfreds med min tillvaro!

Allt för mycket cirkulerar runt utan att falla på plats.

 Jag vantrivs nåt enormt när det inte finns struktur i mitt liv, och jag blir stressad när jag saknar disciplin.

Mitt liv är bra, missförstå mig inte men min tillvaro har de senaste månaderna bestått av enorma förändringar på  många olika sätt och jag har än inte fått alla bitar att falla på plats.

Jag behöver hitta nån form av struktur på allt  för just nu har kaoset övertaget i mitt annars kaordiska liv, det känns lite som att jag bara yr omkring och är allmänt förvirrad.

Att skjuta fram saker är väldigt enkelt men det skapar stress då jag helt plötsligt har miljoner saker som ska göras samtidigt istället, sen att jag är så enormt trött och slut förbättrar inte det hela. Jag behöver lite lugn, jag behöver stressa ner och jag behöver sova utan att vakna varannan timma.

Jag är en tänkare och det är både på gott och ont, jag analyserar saker alldeles för mycket och det suger energi. Jag önskar att jag bara kunde släppa saker istället för att analysera dom 22 vändor men det är inte så jag fungerar.

Att ta beslutet att bli kriminolog var en strålande idè för det kommer förmodligen passa mig ypperligt eftersom så mycket går ut på just att analysera.

Som om inte detta är nog så är jag även lite besviken på en del människor, eller kanske snarare på mig själv som aldrig lär mig. Man kan inte ge av sig själv hela tiden utan att få något tillbaka, det urholkar bara och lämnar en massa tomhet och besvikelser vilket jag genom åren borde lärt mig men återigen, det är sån jag är. Jag ställer gärna upp om jag kan även om jag inte får ett skit tillbaka.

Så, nu har jag öst ur lite frustration och siktar på sängen så jag orkar med lektionen imorgon fm.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Ovido - Quiz & Flashcards