Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Nånstans har man i alla fall kommit om man vet vad man behöver...

Av Gabriell - 9 november 2011 17:48

Just precis nu vill jag bara leta reda på en tillräckligt stor grå sten och krypa under den och sluta existerar i några dagar.

Jag har en stark känsla av att inte räcka till och den känslan tär på mig. Jag vill kunna finnas där för alla och jag vill känna att den jag är och det jag gör är tillräckligt men just idag känner jag inte så..Just idag känner jag mig liten och rätt ensam och jag vet faktiskt inte hur jag ska komma över den känslan..


Trots dessa inte så roliga känslor så är jag ändå glad, glad för att jag äntligen tagit ett beslut som jag bollat fram och tillbaka under ett års tid(kanske 2 om jag ska vara ärlig).

 Jag kommer sätta mig i skolbänken igen och läsa upp de betyg jag behöver för att kunna plugga vidare. Så from januari är jag tjänstledig på 50% och pluggar på heltid.

När jag äntligen tog beslutet så kändes det helt rätt och jag ser så mycket fram emot det, ska bli så roligt att göra något annat ett tag, att utvecklas.

Detta kommer att bli hur bra som helst och jag ser miljoner möjligheter där framme på vägen!



 
 
Ingen bild

Jenny D

9 november 2011 18:54

Tråkig känsla, vet precis hur det känns! Du får komma hit, dricka kaffe och få en kram <3 Själv är jag home alone med 3 gulliganer

 
Ingen bild

Gabriell

9 november 2011 19:16

Tack Jenny! Orkar inte åka nånstans ikväll,men kommer gärna förbi en annan gång <3

 
Ingen bild

Carina

9 november 2011 22:03

Älskade hjärtat mitt... Jag önskar jag kunde komma upp och lyfta bort den där dumma stenen!! Vill inte alls ha dig under en sten! Snart ses vi igen, och då skall vi bara ha kuuuul! Love you! <3

 
Ingen bild

Gabriell

9 november 2011 22:14

Finaste Carina...jag längtar så jag blir galen snart. Jag behöver roligheter och ny luft,då blir nog allt bra igen.
Love you <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriell - 29 december 2014 10:18

2014, året som utan överdrift varit bland det värsta jag upplevt i mitt liv. Det finns ingen hejd på hur mycket skit som regnat ner över mig. Hur mycket energi som gått åt, hur mycket känslor som slösats på personer och situationer som inte var vär...

Av Gabriell - 8 april 2014 23:04


Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg om besvikelser,trötthet och lågvattenmärken men jag orkar inte ödsla mer av min energi på sånt idag så jag låter helt enkelt bli det. Att skriva av sig är bra men ibland så är det bättre att bara vara tyst....

Av Gabriell - 6 april 2014 13:55

Och nu blir det reklamfilm! Eller njae,lite kakreklam bara. Är sen några år en buzzador eftersom jag gillar att testa nya saker. Ett rätt trevligt koncept faktiskt. Denna gånga ska jag testa och buzza en ny sorts kakor som ska lanseras i Sverige....

Av Gabriell - 5 april 2014 17:43

Fortsättning på mitt köksprojekt. Jag var som sagt rätt less på min oljade ekskiva som inte längre var oljad utan bara sliten och grå vilket resulterade i att den blev fulare och fulare ju mer vatten som kom på den. Inte så vacker som ni ser nedan....

Av Gabriell - 26 mars 2014 17:14

Då börjar vi om igen då och ser om inspiration, tid och lust finns till att hålla igång bloggandet denna vända! Mycket har hänt och tiden är som alltid i mitt liv en bristvara. Järnen i elden är många, drömmarna är många, planerna är många, tankarn...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Ovido - Quiz & Flashcards