Alla inlägg under november 2011

Av Gabriell - 10 november 2011 12:43

Vaknade med huvudvärk och den blev inte bättre då jag tittade ut genom fönstret och såg alla gråskalor..

Drog mössan över öronen och pallrade mig ner på stan en sväng så nu har jag inhandlat både vitaminer och hårkontroll för det var ett tag sedan jag åt det och kroppen klagar.

Jobbar 15-22 idag vilket känns som ett bra sätt att fördriva tiden. Alla vänner är ju sjuka så jag känner mig lite ensam och uttråkad,vågar inte hälsa på dom eftersom jag inte vill riskera att bli sjuk.

Just det ja, beställde ett par skor igår från brandos. Har aldrig handlat därifrån förut så det ska bli spännande att se hur deras skor är,om inte annat så har dom ju fri frakt och fri retur om dom inte skulle passa och det gillas!

Nu ska jag ta mitt chai the,krypa under filten en stund och försöka avsluta filmen jag började se igår.

Av Gabriell - 9 november 2011 17:48

Just precis nu vill jag bara leta reda på en tillräckligt stor grå sten och krypa under den och sluta existerar i några dagar.

Jag har en stark känsla av att inte räcka till och den känslan tär på mig. Jag vill kunna finnas där för alla och jag vill känna att den jag är och det jag gör är tillräckligt men just idag känner jag inte så..Just idag känner jag mig liten och rätt ensam och jag vet faktiskt inte hur jag ska komma över den känslan..


Trots dessa inte så roliga känslor så är jag ändå glad, glad för att jag äntligen tagit ett beslut som jag bollat fram och tillbaka under ett års tid(kanske 2 om jag ska vara ärlig).

 Jag kommer sätta mig i skolbänken igen och läsa upp de betyg jag behöver för att kunna plugga vidare. Så from januari är jag tjänstledig på 50% och pluggar på heltid.

När jag äntligen tog beslutet så kändes det helt rätt och jag ser så mycket fram emot det, ska bli så roligt att göra något annat ett tag, att utvecklas.

Detta kommer att bli hur bra som helst och jag ser miljoner möjligheter där framme på vägen!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Ovido - Quiz & Flashcards