Alla inlägg under juli 2011

Av Gabriell - 1 juli 2011 12:12

 

 

I vanlig ordning så tog solen mitt humör med sig och drog..eller är väl inte bara solen som är orsaken...

Nej fan det här accepterar jag inte!

Jag är ledig hela helgen och det tänker jag göra något av, jag tänker börja med roligheter och galenskap.

Ikväll kommer vackra vänner och förgyller min tillvaro på miljoner sätt, sen drar vi på äpplet och zumbar loss. Finns inget som kan rensa skallen och sätta igång ett flöde av må bra känslor så fort som just att bara få dansa lös och avskärma sig från alla dårar och världen runt omkring.

Bubbel, dans och vackra personer tycker jag om!

Jag tycker faktiskt inte riktigt om världen just nu, den är dum och bråkig.

Den vill aldrig samma som mig utan måste alltid jävlas på alla möjliga och omöjliga sätt. Varför skulle saker någonsin bara flyta på och bara fungera?

Livet och jag är lite oense, eller vi ligger nog snarare i krig med varandra, men ni som känner mig vet hur envis jag är. Så livet kan lika gärna lägga  ner skiten och anpassa sig efter mig direkt!

Av Gabriell - 1 juli 2011 01:40

 

 

 

 

Jag vill ha total, naken ärlighet av de människor jag väljer att släppa in i mitt liv.

 

Jag vill ha samma öppenhet tillbaka som jag ger.

Jag vill ha respekt.

Jag vill känna tillit.

Jag vill och behöver känna mig trygg i deras närhet.

 

I min värld är undanhållande av vesäntliga  information detsamma som lögner.

 

Jag hatar lögner.

Jag hatar mörkläggningar,

Jag hatar otrygghet.

Jag hatar när andra försöker vara någon de inte är.

 

Mest av allt hatar jag mig själv då jag misslyckas och släpper in fel personer i mitt liv!

Ja det är ett misslyckande för mig eftersom jag oftast då jag kommer fram till detta redan har blottat mig själv alldeles för mycket.

 

Jag är en ärlig person, ibland brutalt ärlig... Jag kör inte med mörkläggning av mitt liv utan jag visar vem jag är och har varit för de som jag väljer att släppa in.

För att lära känna personen bakom så måste jag visa vem jag varit och vad som format mig till precis den jag är idag...jag tror att den öppenheten lönar sig i längden då det gäller att lära känna mig som person, men jag vill ha precis detsamma tillbaka. Jag vill inte behöva leta mig fram och kanske få helt fel bild för att senare konstatera hur fel jag hade. Jag vill inte behöva bli besviken.

Det handlar om att både ge och ta.

Jag har varken tid eller lust med besvikelser, den ilskan det skapar är bara så onödig och energikrävande....

Jag behöver kunna lita på de jag släpper nära..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Skapa flashcards