Alla inlägg under april 2011

Av Gabriell - 18 april 2011 15:42

Någon sa för ett tag sedan att jag skiner, och ja det gör jag faktiskt!

Kan inte minnas när jag mådde såhär otroligt bra och var så tillfreds med mitt liv som jag är just nu. Jag älskar mitt eget sällskap och jag trivs i min lägenhet.

Det är medvind i mitt liv och för första gången envisas jag inte med att kämpa emot, jag bara följer  med ett småleende på läpparna och det känns fantastiskt!

Det senaste året har varit..intressant. Det har skett en massa förändringar i mitt liv och jag ångrar ingenting. Jag har lärt känna en massa nya vänner och återupptagit kontakten med gamla.Jag har flyttat in till stan vilket jag undvikit tidigare. Jag gör det jag tycker är roligt och väljer bort allt negativt ur mitt liv, både personer och saker.Jag har satt mig själv i första rummet vilket jag borde gjort tidigare. Jag har en massa vill, drömmar och planer inom mig...... Året har varit turbulent med en massa känslostormar, vissa har lagt sig och andra har växt sig starkare och gränsar till orkan och jag trivs!

Detta år kommer bli fantastiskt och ingen kommer kunna hindra mig från att göra allt jag vill.

Jag är hög på livet just nu, och jag älskar det!!

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Skapa flashcards