Alla inlägg under september 2010

Av Gabriell - 10 september 2010 20:25

Min stackars bortglömda lilla blogg...

Inspirationen att blogga finns inte alltid, jag har en lång tid prioriterat andra saker och det är något jag är väldigt nöjd med.


För mååånga år sedan(vi pratar forntid nu) så  tävlade jag  i badminton. Då jag slutade med detta tävlande så la jag även av helt med all annan träning och har aldrig efter det känt det rätta suget att träna som jag gjorde då...

Plötsligt för några veckor sedan så slog träningssuget ner i mej igen som en blixt från klar himmel och jag är sådär totalt galet inspirerad och motiverad som jag var förr och det gör mej glad då jag verkligen saknat den motivationen och trott att den aldrig kommer dyka upp igen.

Jag har en förmåga av att bli lite besatt av saker jag brinner för, och just nu är träningen mitt syre, ett syre som lätt blir lite överdos vilket slutar i hyperventilation ibland. Då är det bra med fina vänner som tar mej i örat och skriker bromsa!! Jag har bromsat ner liiite och just nu trivs jag helt enormt bra med mej själv och den balans jag börjar få på saker.... sen att mina klädkontokostnader ökat radikalt pga att jag tydligen krympt ur nästan alla kläder gör inte att jag blir minder glad =)

Tyvär så var jag ju tvungen att åka på en kraftig förkylning då jag var igång som bäst så denna vecka har varit lugn på träningsfronten och det gör mej vansinnigt frustrerad!!! MEN på söndag kör jag igen även om jag inte är helt på topp för nu vägrar jag vanka runt runt längre.


Annars flyter livet på utan större problem och jag har en brinnande känsla av att vilja så mycket inom mej, men jag har svårt att sålla ur och se exakt vad, så jag väntar och ser vad som händer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Ovido - Quiz & Flashcards