Alla inlägg under juli 2010

Av Gabriell - 22 juli 2010 16:26

Nu är semesterperiod ett slut och jag är tillbaka i vardagen igen vilket faktiskt är skönt. Det slog mej faktiskt idag att jag under mina tre semesterveckor isolerat mej ganska mycket från omgivningen och bara umgåtts med mej själv vilket varit skönt och välbehövligt då jag haft tid att rensa skallen lite...

Jag har även lyckats komma till vissa insikter,  och en del saker är/var förmodligen inte vad de verkade, sen om jag var den som missuppfattade  eller om det byggdes på oärlighet är jag fortfarande osäker på, men även det kommer visa sig.

Nu kan jag börja fylla på igen med en massa positiv energi från människor i min omgivning som jag håller av och det finns en hel bunt med sådana personer..människor som gör mej glada , som finns då jag är ledsen , som får mej att skratta, som jag kan prata om allt med....... människor som gör mej galet lycklig helt enkelt och jag uppskattar dom enormt!

Nu lägger jag fokus på jobbet och mina underbara brudar igen innan det är dags för semesterperiod nummer två som kanske borde börja planeras..


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Buzzador

{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl\f0\fnil\fch


Ovido - Quiz & Flashcards